معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس خوزستان گفت: دانش آموزان مدارس روستای سخت عبور نمناک از توابع بخش سردشت دزفول با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان و یک خیر مدرسه ساز صاحب مدرسه می‌شوند.

 محمد جواد خلیلی معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس خوزستان می‌گوید: در روستای سخت گذر و محروم نمناک ۱۷ دانش آموز وجود دارد که مدرسه ندارند.

او گفت: به دستور مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان و رییس سازمان، از این منطقه بازدید شد و با مدیر آموزش و پرورش منطقه در خصوص وضعیت تحصیل این دانش آموزان دیدار و گفتگو کردیم.

معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس خوزستان ادامه داد: با یک خیر مدرسه ساز نیز صحبت شد تا با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان یک مدرسه ایمن با مصالح بومی و با تجهیزات مناسب در این منطقه محروم و سخت عبور تا ۳ ماه آینده ساخته شود.

آقای خلیلی  با بیان اینکه تامین فضای آموزشی مناسب برای دانش آموزان در سراسر استان از دغدغه‌های این اداره کل است ادامه داد: با این اقدام دانش آموزان این منطقه محروم در شرایط بهتری به تحصیل خواهند پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی
۱۸:۱۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
نقاط کوهستانی شرق استان که فاصله بسیار دوری تا امکانات دارند باید شهرستان شوند تا ازمشکلات خود و مرکز شهرستان بکاهند و در عمر و وقت و زمان و هزینه هم صرفه جویی کنند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۰۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
دزفول میبایست به چندین شهرستان تقسیم شود تا مردم دور دست و در مناطق صعب العبور فاصله شان با خدمات و امکانات کوتاه و کوتاهتر گردند